اس ام اس دلتنگی
 

تفریح و سرگرمی
welcome

در باره ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید

 

لينك روزانه
 
تکصدا
خنده بازار
انجمن تخصصی 20 امار
جملات عاشقانه زیبا
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  اس ام اس دلتنگی   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 77
بازدید دیروز : 23
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 128
بازدید کل : 27928
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1


 


اس ام اس دلتنگی
کفش هم اگر تنگ باشد
زخمی می کند 
وای به روزی که
دل  تـنگ بـاشد...
 

دلم تنگ است...
پرواز ميخواهم؛ 
تا كجايش را نميدانم؟ 
از زمین بيزارم...
 

ااي چقدر دلش برام تنگ شده!! 
 
 

 
****************************************** 
رخ به رخ که شدیم 
من مات شدم !
و تو چون پادشاهی که
از این فتح ها را زیاد دیده است
بی اهمیت رد شدی......!
 

انگارپاى ثانيه ها لنگ مى شود وقتى دلى براى دلى تنگ مى شود
 

من دلم تنگ كسي است....
كه به دل تنگي من 
مي خندد...! 
 
 

 

****************************************** 
کسی هست شانه هایش را، به من قرض بدهد 
تا یک دل سیر گریه کنم؟ 
بدون هیچ حرف و سوال و جواب و دلداری و نصیحتی!
 

ممنون كه نمى پرسى حالت چطور است تا مجبور نشوم دروغ بگويم كه خوبم!
 

دل شکستن سنگ نمیخواد ، دل به نگاهی سرد میشکند
 
 

****************************************** 
كسى چه ميداند كه امروز چند بار فرو ريختم از ديدن كسى كه تنها لباسش شبيه به "تو" بود
 

هیچ اتفاق خاصی نیفتاده! ستون حوادث خالیست.... 
هنوز زنده ام بی تو! باورت میشود؟
 

یکی من دادم و یکی من دادم و یکی من دادم و ... آیا این رسم عاشقیست؟؟ 
 
 

****************************************** 
بوق اشغال ميزند وقتى شماره ات را در ذهنم ميگيرم ، كسى انگار پشت خط است
 

وقتی که خیلی دیره تازه میفهمی که اونیکه از همه ساکت تر بود بیشتر از همه دوست داشت ولی تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی بود.
 

پایان حکایتم شیرین نیست من عاشق او بودم او عاشق او....
 
 
 

****************************************** 
من تو را به دلم قول داده بودم نگذار بد قول شوم
 
 
چه تلخ است بعد ازسالها جست و جو , نیمه گمشده ات را کامل بیابی...
 
 
غمگینم همچون پیرزنی که آخرین سربازی که از جنگ بر میگردد پسرش نیست 
 
 

****************************************** 
چه قدر سخت است منتظر کسی باشی که هیچ وقت فکر آمدن نیست
 
 
دیشب خدا را دیدم گریه میکرد 
من هم با او گریستم 
هر دو یک درد مشترک داشتیم...... 
.
.
آدم ها.......
 

گاهى نميدانم 
چه پیامى را بهانه کنم 
تا از حال آنکه دلم با اوست 
آگاه شوم 
این بار که دلتنگى را بهانه 
کردم، فردا را چه کنم!!! 
******************************************
 

 

شماره عوضی نبود...
صدا اشتباه نبود...
صدا همان صدا بود...
چیزی دیگر انگار عوض شده بود....
چیزی شبیه دل...
 

گاهی حس میکنم روی دست خدا مانده ام!!
خسته اش کرده ام... 
خودش هم نمیداند با من چه کند...!!!
 
 
دلم واسه اون روزایی تنگ شده که کسی‌ رو دوست نداشتم ، چه خوب بود اون بی‌ خیالی ها... 
 
 

****************************************** 
ســـــــــــــــــاکت که می مانی....
میگذارند به حساب جواب نداشتنت! 
عـــــــــــــــــــمراً ... بفهمند داری جان میکنی تا حرمــــــــــــــــــــــــــــــتهـا را نگه داری....
 
 
 
تقصیر برگها نیست.
آدمها همینند! 
نفس میدهی له ات میکنند!...
 
 
 
جای خالیت وقتی حس می شود که آدم های بعدی برخلاف تو ، چنگی به دل زدند....
 
 
 

****************************************** 
فراموش کردنت کار سختی نیست! 
کافی است دراز بکشم....  
چشم هایم را ببندم... 
.... و برای همیشه  
بــمیــــــــرم!
 

لامَصَــــــــــب احْســــآس اسْتـ ... مَــزْرَعــه كـه نیســت هــِــی شُــخمَـــش مـیزَنــی لَعنَتـی!
 

وقتي ازم ميپرسي كه خوبي و من ميگم اي بد نيستم.... 
يعني بدم!...
خيلي هم بدم... 
پس نگو خدارو شكر!!!... 
 
 

****************************************** 
ﻧﺘـــــــــﺮﺱ...
ﺍﮔـــــــﺮ ﻫﻤــــــــ ﺑﺨـــــﻮﺍﻫﻤــــــــ 
ﺍﺯ ﺍﯾـــﻦ ﺩﯾــــــــﻮﺍﻧـﻪ ﺗـﺮ 
ﻧﻤﯿــﺸﻮﻣـــــــــ!
ﮔﻔـــــﺘﻪ ﺑﻮﺩﻣــــــــ ﺑﯽ ﺗـــﻮ ﺳﺨــــﺖ 
ﻣﯿﮕــــــﺬﺭﺩ ﺑـﯽ ﺍﻧـﺼـﺎﻓــــــــ!
ﺣـــــﺮﻓﻤــــــ ﺭﺍ ﭘﺲ ﻣﯿﮕــﯿﺮﻣـــــــــ 
ﺑــﯽ ﺗــــــﻮ ﺍﻧﮕـــــــﺎﺭ ﺍﺻـﻼ 
ﻧﻤـﯿﮕــــــﺬﺭﺩ....
 
 
 
بغض هایت را برای خودت نگه دار 
گاهی سبک نشوی ، سنگین تری....
 
 
بی تفاوت باش... 
به جهنم ! مگر دریا مُرد از بی‌ بارانی ؟
 
******************************************
 

 

****************************************** 
کمی زود بود ولی دعایت گرفت مادربزرگ ...! دلم زود پیر شد
 

جلوتر نيا!
خاكستر ميشوى 
اينجا دلى را سوزانده اند...
 
 
 
مــــرا از بـنــد آویــــزان کـنـیــد!
ســــر و تـــه....!
شــایـد فـکــــرش از ســرم بـیـفـتـــد...!  
 

****************************************** 
مَـن فـَـ‌رامــ‌وش نَـکـــ‌رده ام...
مَــن از نَـ‌هــایــتِـــــ درد بـ‌ه بـــی حـسـّــی رسـ‌یـــ‌ده ام..
 

بوی مهربانی میآید 
کجا ایستاده ای ؟ در مسیر باد !؟
 

دير باريدى باران... 
دير....
من مدت هاست در حجم نبودن كسى خشكيده ام.... 
 

****************************************** 
دلت كه تنگِ يك نفر باشد 
خودِ خدا هم بيايد تا خوش بگذرد
و لحظه اي فراموش كني 
فايده ندارد... 
تو دلت تنگ است... 
دلت براي همان يك نفر تنگ است
 
 
خنده هايم شكلاتي شده اند 
زيادي خالص 
تلخ...
تلخ...
 
 

نبودن هیچ کس سخت نیست ، فراموش کردن یک بودن سخت است 
 

****************************************** 
غمناکم 
غ : غصه 
م : میخورم 
ن : نمی شود 
ا : آنچه 
ک : که 
م : میگویم
 
 

با نگاهی 
هرس کن 
علف های هرز دل تنگی ام را!
 
 
چگونه دراين چشم هاى زيبا 
جا داده اى 
اين همه دروغ را!؟ 
 

****************************************** 
ببين...
باز هم دلم را تنگ کرده اى!
 

دلم كمى هواميخواهد....
امادرسرنگ، 
از زندگى خسته ام....
 

نمیدانم رفتی یا فرار کردی...
بعضی ها می روند تا فرار نکرده باشند،بعضی ها فرار می کنند تا نرفته باشند...
ساده تر بگویم نیستی!! 
******************************************
 

 

****************************************** 
هر جا که می بینم نوشته است:
” خواستن توانستن است ”
آتش می گیرم! 
یعنی او نخواست که نشد ؟
 
 
امروز و فرداهایم ، پس فرداها ، همه و همه 
خراب شده اند 
بعد از تو....
برگرد
 
******************************************

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

موضوعات
  

لينك دوستان
 » جدیدترین عکس ها » ردیاب ماشین » جلوپنجره اریو » اریو زوتی z300 » جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریح و سرگرمی و آدرس hohomehdi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

شهريور 1391

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');